14.8.2013

Arkisia asioita

Mä en tiedä olenko oikeasti kiireinen ja teenkö oikeasti niin paljon asioita kuin ihmiset sanoo mun tekevän. Ihmiset väittää, että teen yhden päivän aikana asiat jotka muut tekee kahdessa viikossa. Viime aikoina on kyllä ollut paljon menoa.

Reissun jälkeen vietin pari päivää kummeillani ja maanantaina 5.8 siirryin kotiini Vääksyyn. Maanantai menikin melkein matkustaessa ja vaihteeksi siivotessa...
Tiistaina oli aamusta terapia kesätauon jälkeen. Lähinnä kerroin mitä olen kesän aikana tehnyt. Terapeutti sanoi, että hän melkein jo hikoilee kuunnellessaan mun tahtia, tekemisiä ja menemisiä. Kuulema käytän aikani tehokkaasti. Terapeutti käski mun vähän levätä ja muistaa myös itseäni. Yritetään...
Sen tiistain tosin omistin itselleni :). Mä kävin vaahtokylvyssä ja tosissaan join punaviiniä, sekä likööri 43:a. Kävelin pitkiä lenkkejä koiran kanssa ja vain oleskelin. Olihan se sinällään ihan rentouttavaa :). Mulle vaan iski illasta aivan järkyttävä vatsakipu :(. Mä en helpolla lähde päivystykseen, mutta jos päivystys olisi ollut lähellä auki niin olisin lähtenyt...
Kyllä se yöllä vähän helpotti, onneksi. Olin jo selvinnyt humalastani, kun vatsakipu tuli.

Keskiviikkona pakkasin kamat ja matkustelin isäni luokse, koska mulla alkoi torstai aamusta se työssäoppiminen eläinkaupassa. Onhan tuolla päässyt tekemään jo vaikka mitä :).
Mua vaan häiritsee itseäni se, että mun pitää olla koko ajan kyselemässä mitä mä sitten teen? Tai mitä voisin tehdä? Tykkään vaan mennä ja tehdä, mutta enhän mä voi ruveta omiani säätämään.
Vaikka tykkään ollakkin töissä niin kaipaan vapaa-aikaa. Olisi ihan hirveästi ideoita mitä kaikkea haluankaan tehdä! Jossain välissä on kuitenkin nukuttava tai ainakin yritettävä nukkua... Miten työssäkäyvät ihmiset ehtii ikinä tekemään mitään?

Herään aamusta, keitän kahvit, käyn lenkillä koirien kanssa, meen busseilla töihin, teen töitä, bussilla kotiin ja lenkille, sit on vähän aikaa tehdä mitä huvittaa... Tai ei oikeastaan, koska eihän velvollisuudet lopu töihin/kouluun. Koirat pitää tottakai hoitaa. Sen lisäksi on siivoamista, kaupassa käymistä, laskujen maksua yms.

Perjantaina lähdin töiden jälkeen suoraan Heinolaan. Menin viikonlopuksi lastenvahdiksi :). Mulla oli oikeasti hauskaa, pääsi kunnolla riehumaan :D. Laskemaan liukumäkeä, keinumaan, juoksemaan, katselemaan leffoja yms. Toki laitoin myös ruokaa piiitkästä aikaa.
Tulipahan katsottua pari leffaakin. Näin nyt sen niin paljon puhutun salkkari leffan. No joo... eipä ollut mitenkään erikoinen :D. Ennalta arvattava juoni... ja suomalaiset leffat muutenkin.

Viikonloppu oli mukava sunnuntai aamuun asti. Isä soitti, hän oli joutunut sairaalaan. Tottakai oon huolissani isästäni. Ahdisti yms. Sen takia onneksi pääsin lähtemään aikaisemmin pois lapsia vahtimasta... Kun ahdisti sen verta paljon, että eipä musta leikkijäksi oikein enää olisi ollut. Tulin kotiin, hoidin koirat ja en mä oikein tiedä mitä tein sen illan. Kävin saunassa ainakin ja murehdin.

Maanantai aamuna kaikki meni päin persettä! Ekanakin nukuin pommiin... Mulla piti olla terapia. Että mua hävettää, kun nukuin pommiin. Mun piti perua isän hammaslääkäri aika, arvatkaa muistinko sitä? Noh en tietenkään... Töistä sain lähteä vähän aikaisemmin, josta "juoksinkin" sairaalaan katsomaan isää. Sieltä taasen kotiin, koirien hoitoa ja tuijottelin pasilan ekaa tuotantokautta. Tiistaina päivä meni jo vähän paremmin :). Töistä menin kirjastoon palauttamaan kirjoja ja suuntasin jälleen sairaalalle. Illasta vielä imuroin ja istuskelin dataamassa. Tein mä netissä järkeviäkin asioita kuten maksoin laskuja ja tulostin pari tärkeää paperia.

Nyt on keskiviikko kai? Mjoo on. Tänään oli töitä taasen... Töiden jälkeen kävin citymarketissa. Ostin kaikenmaailman hygienia tarviketta yms. Koirille jauhelihaa.

En mä tiedä... Kauheeta juoksemistahan tää on. Aika arkisia asioita joo. Kyllä mulla päässä pyörii kaikkea mahdollista mistä voisin kirjoittaa, mutta en mä niitä muista juuri nyt.

Välil tuntuu, että mä en ole ihan kunnossa... koitan ajatella vaan positiivisesti ja mennä täysii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti