9.12.2017

Vuosi 2017

Heippa taas!

Ajattelin nyt tehdä sen tiivistelmän tästä vuodesta.
Nyt on aika aikaista tehdä se, mutta loppuvuodesta tuskin ehdin.

Vuosi 2016 oli elämäni paras, joten lähdin positiivisin mielin vuoteen 2017.
En odottanut, että tästä vuodesta tulisi vuotta 2016 parempi taikka yhtä hyvä kuin vuosi 2016 mutta en mä nyt ihan tätäkään tarkoittanut.

Loppuvuosi on ollu ihan hirvee... Tottakai on hyviäkin juttuja tapahtunut.
Todellakin toivon, että vuosi 2018 olisi parempi. Mut täs tää mun listaus (ja kaikkia kiinnostaa).

Tammikuu

-Uudenvuoden aaton ja tammikuun ensimmäisen päivän olin lomalla Tampereella
-Tein töitä. Mulle tuli tammikuussa 2 uutta tilaa.
-Mun kynsivallit tulehtui pahasti, paranivat onneks.
-Mimillä oli tulehtunut talirauhanen.
-Tilasin mun puhelimen <3 (Tosi oleellista :D)

Helmikuu

-Töitä, sain sorkasta naamaani kun olin töissä :D.
-Ajoin autoni ojaan... Jee!
-Oli kiire, mut silti jaksoin hyvin.

Maaliskuu

-Tein töitä, yllätys! Töissä lehmä kaatui mun päälle, onneks ei sattunut pahasti.
-Sain (tai ostin) uudet silmälasit.

Huhtikuu

-Mimil ja Knipil oli hammaskiven poisto.
-Tulin oikein kunnon flunssaan.
-Pyhimyksen keikka <3 Ehkä yks tän vuoden parhaimmista jutuista!
-Ostin volkkarin.
-Aloin kevytyrittäjäks.
-Töitäki oli jonkin verran, mut aika vähän verrattuna alkuvuoteen... Saatika loppuvuoteen.

Toukokuu

-Olin koko toukokuun samassa navetassa töissä :).
-Mun japsivanhuksen hautajaiset oli :(. Elikkä Nissanin.
-Ostin Fordin <3

Kesäkuu

-Tein taas töitä. Sillee kevyesti 14 päivää kesäkuun alussa.
-Sain sen järkyttävän oksennustaudin... Yh.
-Kävin Hämeenkyrössä ystävällä <3 ja Ideaparkissa shoppailee :D.

Heinäkuu

-Töitä, töitä...Mulle tuli 3 uutta tilaa heinäkuussa. Ja taas oli älyttömii työputkii, 14 päivää yms.
-Käytii vaimon kaa Ikeassa ja oltii Hämeenlinnassa yötä. Sellai minireissu.
-Mun serkku kuoli.
-Ystävän kanssa oli perinteinen drinkki-ilta <3 :)

Elokuu

-Töitä ja taas tuli 1 uus tila lisää.
-Serkun hautajaiset...
-Itse ilkimys 3 leffa, käytii kattoo se kummien kaa leffateatteris.
-Olin serkun kaa ekaa kertaa ikin Iso jano tapahtumassa.
-Ystävän kaa Porvoo pride.
-Turku Prides kummien kanssa, minireissu.

Syyskuu

-Lapin loma <3 <3 <3 Paras/toiseksi paras juttu tänä vuonna. (Sen jälkeen alkoikin katastrofit kunnolla)
-Knipil oli pissavaivaa ja ab-kuuri.
-Mun silmä ja silmäluomi tulehtui, ab-kuuri mullekkin.
-Kävin hierojal ekaa kertaa, koska niskat oli niin jumissa että huimas jatkuvaan.
-Tein töitä vaan 8 päivää syyskuussa.

Lokakuu

-Töitä...
-Mimi oli kipee ja selvis, että polvessa vikaa... Mahdollisesti nivelrikkoakin :´(.
-Kummien kaa käytiin katsomassa Heurekassa Animal Body World näyttely.
-Mun rakas kummityttö syntyi <3 <3 <3 Ihan paras ja ihanin asia tässä vuodessa <3
-Mun pappa kuoli.

Marraskuu

-Saikkuu, en nyt tiiä onks tää hyvä vai huono asia...
-Pikkureissu Helsinkiin kummien kanssa, Elma messut ja muuta. :)
-Tein kolme päivää töitä.

Joulukuu(n alku)

-Noh... töitä.

Että näin. Tottakai on paljon muutakin tapahtunut. Tää vuosi on jälleen mennyt nopeasti.
Mut kuten tuolt voi lukee nii töitä, pieniä reissuja, sairasteluu... Siitä tää on ollu.
Angst.

Voi olla, että ehdin kirjoittaa vielä tänä vuonna... Voi olla, että en :D.

Todella toivon, että vuosi 2018 on edes hiukkasen parempi kuin tää vuosi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti