30.10.2013

"Ei haaveistaan saa luovuttaa"

Viikonloppu meni kummeilla ollessa.
Lauvantaina kävästiin citymarketissa "aamu"kahvilla. Olin herännyt kyllä jo joskus ennen kymmentä, mutta ei vaan sitä aamukahvia tullut juotua. Mikäs siinä...
Hii... Mun muisti pätkii taas :D. En taas muista mitä siinä lauvantaina tein/tehtiin, eipä kait sen kummempia.

Sunnuntai aamusta putsasin eläinten korvat. Eihän kukaan siitä tykännyt, mut mun toinen kissa Liitu oli aivan mahdoton. Lopputuloksena oli kissan putsatut korvat, mun veriset kädet ja mustelma tississä :D. Liitu meinaan puraisi aika kipeesti.

Liitu Lyrica <3, mamman raapija  ja Mössiksen kuono :D
Meeri Kaali Tuhisija Paholainen <3


Mimi Mössis Hössis Pössis <3

Pakattiin kamat ja elukat autoon ja lähdettiin kohti mun kämppää. Matkalla poikettiin juomassa ilmaiset kahvit k-kaupassa ja otin siinä samalla tarjous jäätelön, jättis kinuskin. Ilmaisten kahvien kaa vaa ei ollut maitoa, kun oli loppu. Eikä myyjät älynneet laittaa lisää vaikka siitä kahvipisteen ohi kulkivatkin. 
Päästiin mun kämpille ja lähdettiin käymään kaupassa. 
Olin taas kai vähän riehakkaalla tuulella :D. Hihittelin ja pompin pitkin käytäviä. Joku pikkulapsi katsoi pitkään ja sanoin sille "Noi kaks on vähän outoja, kun ne ei oo paikkakuntalaisia" :D. Ei se likka mitään sanonut, tuijotti vaan... Mut mä repesin nauruun. 
Oonpa ilkee.
Käväistiin myös toisessa kaupassa, etsittiin meinaan quorn nugetteja, mutta eihän tälläisestä pikkukylästä sellaisia hienouksia löydy. 
Mäpä ostin sitä mitä mieleni tekee... Eli suolakurkkuja (okei maustekurkkuja), aurinkokuivattuja tomaatteja ja vihreitä paprikatäytteisiä oliiveja.
Mä teen sellaisia omia "salaatteja" niistä. Eli sekaisin keitettyä kananmunaa ja yllä lueteltuja aineita :P. Salaattia ilman salaattia ;).
Pienenä aina pyysin salaattia ilman salaattia :D. Kukaan ei oikein ymmärtänyt mitä mä tarkoitin. Tarkoitin sillä että laitetaan kaikkia muita salaatin aineita sekaisin, mutta jätetään itse salaatti pois. 

Ilta meni höpötellessä ja monopolya pelatessa. Taisin kyseisen pelin hävitä, mutta mitäs tuosta. Vaihteen vuoksi naureskelin ihan hysteerisesti vähän väliä :D. Ai niin ja tulipahan testattua coca-cola zero cherry limsakin. Hyväähän tuo oli, mutta ei voita dr.pepperiä.

Btw, kellot siirrettiin sunnuntaina talviaikaan... voiko typerämpää systeemiä olla?

Aamusta lähdettiin Lahteen. Mulla oli terapia. Joo-o, mun pää ei toimi. Muistan jotenkin hämärästi, että pohdittiin taas vaihteeksi mun suhdetta vanhempiini. Ainakin puhuttiin siitä, että mä inhoan tehdä asioita sillä tavoin, että joku näkee. Älkää kysykö miksi, en tiedä. Varmaankin se, että pelkään arvostelua. 
Esimerkkinä se, että jos leivon. Haluan leipoa sillä tavoin, että kukaan ei oo siinä vieressä seuraamassa taikka neuvomassa. Ei siinä ole mitään salaista, jos satun leipomaan jotain... Kyllä mä leivon ihan sillä tavoin, kun ns. kuuluukin eli kädet ja välineet on puhtaat, en räi sinne leipomuksiin yms. :D En vaan tykkää, jos joku seuraa. Suorituspaineita?
Kyllä mä kestän sen kritiikin ja kehutkit mitä siitä leipomuksen lopputuloksesta sanotaan.
En myöskään tykkää mm. siivota, piirtää taikka kirjoittaa, jos joku ihminen on samassa tilassa.

Terapian jälkeen käytiinkin kahvilla, josta mentiin UFF:n kirppikselle. Löysin lehmä pipon :). 3,5e oli hintaa. Siinä on kaulurukin :D. Mutta pipo on mulle vähän liian pieni sillä tavalla käytettäväksi, että saisin sen leuan alta kiinni sen kaulurin, mut eipä tuo mitään haittane :).

Lehmu pipo
Joopati joo. Tuli pyörähdettyä myös Hongkongissa. "Honkong ostosparatiisi on, honkongista löytää voit ihan mitä vaan" Jotenkin jäänyt päähän tuo mainoslause ala-asteelta. Kyllähän mä noi mainoslauseet muistan, mut muistanko oikein mitään muuta?
Käväistiin toisella kirppikseltä, mutta eipä tuolta mitään löytynyt. Eikä kolmanneltakaan kirppikseltä, eipäs kun löytyi! Ilmaistavaroissa oli horoskooppimuki kalat, eli mun horoskooppi. Pitihän se ottaa vaikka noita mukeja on mulla enemmän kuin tarpeeks.

Sitten näinkin miun enoo. Se oli vaihtanut autoa. Käväistiin kahvit juomassa sinuhen tehtaan myymälässä, söin korvapuustin. Musta on tullut pullan mussuttaja :D. 5 pullaa päivässä menee tosta noin vaan. Oli mukava nähdä enoa. Eno toi mulle rullaluistimet, jotka oli ostanut mulle. Nyt mulla on kahet rullikset, toiset aion myydä. Pitäisi vaan saada aikaiseksi sen verta, että laittaisin ne ja muitakin tavaroita myyntiin. Sovittiin enon kanssa, että soitellaan ennen joulua vielä ja nähdään täs vuoden sisään :D. Mä oon aina niin kiireinen ja eno ei kauhean usein jaksa nähdä, kun ei jaksa lässyttää... Ah tää suku on niin loistava äidinpuolelta. 
Mummo täys sekopää kälättäjäpälättäjä, mun äiti... hrr kaameeta, pappa sellai jurottava juoppo ja eno hyvä tyyppi, mut ei silti jaksa lässyttää :D. Mä taas taidan olla omituisista omituisin.

Enon näkemisen jälkeen hyppäsin taas kummieni kyytiin ja käväistiin kärkkäisellä. Mie ostin joulukorttien askarteluun tarvikkeita. 
Oon aina ennen vihannut joulua. Ja joo, kyllä mä inhoon edelleenkin sitä tekopyhyyttä mitä siihen liittyy, sitä stressiä mitä se aiheuttaa ja kaikista eniten inhoan sitä mitä yksinäiset, masentuneet joutuu kokemaan. 
Monet ihmiset päättävät elämänsä oman käden kautta jouluna :(. 
Yksinäisyys voi olla aivan helvetillinen tunne ja se korostuu jouluna, kun monet puhuvat ja kertovat kuinka menevät sukulaisilleen jouluksi... Tai muuta vastaavaa.

Mut just nyt mä henkilökohtaisesti tykkään joulusta <3. Olisi ihanaa ostaa kaikille jotain kivoja lahjoja, mutta siihen mun rahat ei vaan riitä :/. Ja olisi ihana vaihtaa jouluiset verhot ikkunoihin ja joitan jouluvaloja, joulukoristeita olisi aivan ihanaa laittaa... 

Kärkkäisen jälkeen hain cittarista tarjouksessa olevaa raakapakaste pullaa :P. 1e/pussi. Ostin niitä 2 pussia. Tuolla ne pakkasessa odottaa ;). Sen jälkeen suuntana olikin koti.

Oon alkanut käppäilee vähän pidempiä lenkkejä koiran kanssa. Kävely on kivaa, musat korvilla... Oon lenkeillä kyllä ihan omissa maailmoissani.. hmm, oonhan mä muutenkin?
Rakastan tuulta, puita ja rantoja :). 
Lenkiltä...

Tiistaina oli käväisy kuraattorin puheilla. Huh, kun tuli helpottunut olo sen jälkeen. Asiat alkoi taas pikku hiljaa järjestyä :). Mä saan tehdä noi tällä hetkellä mulla menevät kurssit toisella tavalla :). Toisen verkkokurssina ja toisen tehtävien avulla. Menen koululle maanantaina tekemään niitä tehtäviä. 
Pääsin kotiin niin sainpa vihdoin ja viimein aikaiseksi leivottua pipareita :). Tuli neljä pellillistä tehtyä. Tosin sain huonon olon piparitaikinasta ja pipareista, hih.

Piparia, piparia...
Tänään keskiviikkona menin ala-asteelle... käymään terkan luona. Höpöteltiin kaikenmoista. Näytän kuulema hyvinvoivalta, pirteältä ja muutenkin hyvältä :). Kivahan tuo on taas kuulla. Mut kukaan ei nää mun pään sisään, joka on turhan usein täynnä tuskaa, vihaa ja ahdistusta. Ei kuitenkaan tänään! Mulla on hyvä fiilis :). Tosi, tosi hyvä fiilis :). 
Unelmia on paljon, paljon, paljon ja tiiän, että kyl niistä jotkin toteutuu... Ja taas sitä ymmärsi jollain lailla, että kuinka paljon onkaan niitä ihmisiä jotka jaksaa mua tsempata, kannustaa, kuunnella ja yksinkertaisesti vain olla mun ystäviä. 
Mitään muuta en osaa sanoa kuin wau ja kiitos kaikille ystäville, kavereille <3 :)

Mä menin bussilla lahteen ja kuuntelin siinä mp3:sella kappaleita, ne sai mun olon vieläkin paremmaksi :). Näin ystävää ja kahvit vetästiin :).
Sit zombailin ostamaan koiranruokaa ja siitä terapiaan. 
Keskusteltiin siitä mitä sana "terve" merkkaa mulle... En oikein osannut selittää. Terapeutti pyysi kertomaan mikä mun ajatuksissa on muka niin sairasta? Kerroin sit yhden ajatuksen. Enpä viitti sitä näin julkisesti sanoa, mutta niin kauan kuin ajatukset on ajatuksia niin siinä ei kuulema ole sairasta sillä tavoin. Ja juteltiin siinä sitten. Mä koen, että mun pitää "ansaita" rakkaus ja se, että olen tärkeä jollekulle. Terapeutti hoki mulle, että "olet tärkeä"... Olen tärkeä kuulema vain olemalla. Todennäköisesti en ole ikinä kokenut olevani rakastettu vain sen takia, että olen. Tjaa-ah...
Pitää opetella rakastamaan itseään, kohtelemaan itseään hyvin. 
Mulla on intohimo elää!

Hymyilen vaan. Mul on hyvä fiilis :). 

Otin muuten kuvat noista ruotsin ostoksistanikin... Tässäpä ne:
Korviksia ja kaulakoru

Mekko
Noi ylempänä olevat eläinten kuvat otin muuten tänään ja tiedättekö kuinka vaikeaa on yrittää saada elukoista järkevää kuvaa? Tosi vaikeeta... Ne liikkuu melkein koko ajan. 

Kirjoittelen taas lisää, kun muistan ja jaksan :).
Kiitos ja näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti