30.6.2016

Semmottisia 2 (Toukokuusta)

Jatkan tuota edellistä tekstiä. Mie en tiiä mikä tuli tolle edelliselle tekstille. Alkoi hyppiä ihan kummallisesti eikä toennut vaikka kokeilin mitä. Samapahan se on kirjoittaa uusi teksti ihan kokonaan :D. 

Työssäoppimispaikallani työskentelin monen eri lomittajan kanssa. Kaikkien kanssa tuli toimeen vaikka oli muutama ihminen/hetki kun vaan laskin päässäni hitaasti kymmeneen :D. Arvostelussa minuu kehuttii yhteistyötaidoista :). Yksi lomittaja toi miulle lahjan kiitokseksi avusta :). Ihana, vaikka tottakai mie ny omat hommani harjoittelussa teen...
Tollainen lahja ja kyllä se kieltämättä tuntui hyvältä saada jotain kiitosta, vaikka en mitään osannut todellakaan odottaa :).
 Toukokuussa kävin myös autokoulun kakkosvaiheen läpi. Ensin oli yksilöajotunti. Ajeltiin Lahteen ja juteltiin. Maantieajossa mun kulutus oli keskimääräistä vähäisempää, mutta kaupunkiajossa taasen keskimääräistä korkeampaa. Autokoulun opettaja sanoi, että huomas heti muutoksen mun olemuksessa, kun ajettiin kaupungilla.

Mie vihaan itseäni, ku olen tällainen. En uskalla ajaa keskustassa, vältän sitä viimeiseen asti. Enkä todellakaan parkkeeraa melkein mihinkään keskustassa. Vittu, kun osaan olla tyhmä ihminen. Ärsyttää.

Muuten meni kyllä ihan hyvin :). Ainoo, että enemmän ennakointia ja pidemmät turvavälit, jotta ehtii ennakoida. Pitäisi yrittää sellaista, että ei pysähtyisi matkalla kertaakaan. Osaisi ennakoida sen verran, että hiljentelisi tarpeeksi ennen liikennevaloja että vaikka ne vaihtuis punaiseksi niin ei tarvis pysähtyä... En osaa selittää mitä se autokoulun opettaja tarkoitti :D.

Seuraavana päivänä oli ryhmäajotunti. Meitä oli 3 oppilasta. Saatiin kolme paikkaa joissa piti käydä. Saatiin tulostaa google-mapsista reittiohjeita ja karttoja ihan kuinka paljon me vaan haluttiin. Piti suunitella reitit ja kuka ajaa minkäkin pätkän... Sen jälkeen lähdettiin reissuun. Ei eksytty :). Ihan mukavasti meni.

Vielä olis autokoulun syventävä vaihe eli kolmosvaihe käytävä. Ihan ku mulla olis rahoja semmosee. :(

13.5 Kävin aamunavetan ja iltanavetan välissä kaupungilla hoitamassa asioita. Taisin hommaa tuolloin vasta sähkösopimuksen :D. En yhtään myöhässä en. Kävin arnoldsilla syömässä tuplasuklaa muffinssin :P. Arnolds oli muuttunut vähän. Oli oikeasti todellatodella outo olo olla kaupungilla, kun ihmisiä oli paljon. Siinä ne vaa meni :D. Kauhee ku vajaassa kahdessa kuukaudessa oli tullut ihan maalaiseksi :P. 
15.5 oli aivan ihana yllätys, kun tulin kotiin <3. Mun rakkaat kummit oli tulleet miun luokse, kuten oli sovittukkin. Ne oli lisänneet mun autoon öljyä, keittäneet kahvit, tuoneet mulle ruokaa + herkkuja kaupasta :). Tän lisäks oli koiruus lenkitetty ja kissojen laatikot putsattu. On miulla universumin parhaat kummit <3

16.5 Menin aamunavetan jälkeen koululle. Mulla oli traktorinäyttö. Oikeastihan se olisi pitänyt antaa jo aivan ekana syksynä koulussa, mutta koska pelkäsin traktoreita ja niiden ajoa niin en antanut sitä silloin. Oikeastihan me sovittiin silloin, että mun ei edes tarvitse antaa sitä. Jostain syystä ne vaan keksi yht´äkkiä että mun pitääkin se antaa. Mie jaksanut ruveta tappelee.

Nostin "paaleja" paalipihdeillä, se meni ihan täysin putkeen. Koska olin tehnyt sitä jo monta kertaa, kun oli koululla työnjohtoviikko. Sen jälkeen piti peruuttaa kärryn kanssa :D. Joo-o, onnistuin mää sen sit peruttaa pariikiin otteeseen, mutta oon aivan onneton siinä :P. 
Arviointi keskustelussa juteltiin. Opettaja sanoi mulle "Logiikka sulla on kohdallaan, mutta teet korjausliikkeen liian aikaisin... Jos harjoittelisit muutaman kerran lisää niin kyllä sä oppisit." Aikaa vaan ei oikee ollu. Joten se meni läpi numerolla T1. Samapa se, kuhan läpi meni. 

 17.5 Kävin aamunavetan jälkee ostaa kukkia talon emännälle, koska hällä oli synttärit. Olivat oikein mieluisia :). Kunnon kuvaa en älynny/ehtiny ottaa mutta tollai suuntaa antava kuva...
Vaikka mulla on nyt joku tällai angsti, väsymys, ahdistus kausi niin silti uskon että hyvä kantaa aina hyvää. Kyllä, kuulostaa todella lapselliselta ja naiviilta. Silti mie uskon siihen. Yksi ihminen sanoi mulle kerran tolla tavoin. :)

17.5 oli kyllä Että mitähän vittua?!!!? olo :D. Katkes välit yhteen ihmiseen. En usko edes, että kyseinen ihminen tätä lukee mutta jos jostain kumman syystä lukee ni mulla ei oo kyseiselle ihmiselle ku kaks sanaa "tapa ittes". 
Se siitä hyvästä :D. Selitän...

Tutustuin tähän ihmiseen jotai 1-2v sitten. Oltii ystäviä, se oli se jonka kanssa käytiin Lapissaki :). Miespuolinen ystävä. Hää pyysi miulta lainaan rahaa, lainasin. Seuraavana päivänä tuli facebookissa viesti "Joudun poistaa sut mun facebook kavereista. Kaikkea hyvää. Maksan sulle takas ens kuus." Olin iha WTF?!

Oikeasti voi vittu mikä _nössö_ mies. Meinaa hän seurustelee naisen kanssa joka on _sairaalloisen_ mustasukkainen. Se nainen käskeny katkoo välit. Sanonpahan vaan, että sellainen suhde joka rajoittaa toista ihmistä noin paljon ei voi kestää ikuisesti. Ei saa olla yhteydessä yhteenkään naispuoliseen ystävään ja silti se nainen vetää raivareita, koska kuvittelee tän miehen kuitenki tyylii pettävän :D. 
Tän jutun linkkasin välikäden kautta tälle miehelle
http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/suhteet/milloin-mustasukkaisuus-muuttuu-liialliseksi

Hihi, sain kyl rahat takas. Eipä siinä. Tiedän, että todennäköisesti tää mies on se jota eniten sattuu. Mitäs kun se eroaa muijasta? Mitä  sillä on jäljellä? Tottakai miespuoliset ystävät, mutta kun niihinkin on moneen pitänyt katkoa välit koska ne on jotain narkkareita. 
Narkkareihin välien katkominen on tottakai hyvä juttu, mutta kuitenkin.

Blaah. Onnee vaa! :D.

 18.5 oli viimeinen työssäoppimispäivä, joka meni hyvässä seurassa :). Mun kaveri on lomittaja ja hää oli silloin lomittaa tuolla. Leivoin työpaikalle kiitokseksi taas sitruunaisen rahkakakun :). Sain heiltä myös kiitoslahjan. En oo mistään työpaikalta saanut sellaista lahjaa :). Paras kiitos oli kuitenkin oikeasti halaus ja suulliset kiitokset. 

Silloin oli kaikki kurssit tehty koulussa... tai näin luulin. Tuli puskien takaa muutama päivä tän jälkeen tieto, että yksi ryhmätehtävä on palauttamatta. Olin ihan raivona, ihan epätoivonen. Olin kysynyt opettajalta, että onko tehtävät tehty ja oli vastannut että on tehty. Mulla oli yksi ilta ja yö aikaa tehdä se tehtävä. Kauhee paniikki iski. Sain tehtyä sen tehtävän.

Tuli tehtyy muutama ylimääräinen kurssi :D. Mutta oli syytäkin, ku neljä vuotta tuhrasin ton koulun kaa. 

Mimillä oli aivan kaamee karvanlähtö toukokuussa, ikinä ollut sellaista. Ajattelin, että se on stressin takia noin voimakas. Lisäksi Mimillä oli hetken aikaa vähän heikompilaatusia nappuloita :/. Nyt hällä on barkingheadsin kalanappuloita... Pesin Mimin ja harjasin ahkeraan. Kyllä sitä karvaa lähti pienestä koirasta :D.

Selvisi myöhemmin miksi sitä karvaa lähti helvetin paljon. Mimillä oli täitä :/. Eipä siinä, soitto elukkalääkärille ja strongholdit niskaan. Pitää itseasiassa tänään laittaa toinen annos ihan varmuuden vuoksi.

Jokatapauksessa oli outoa, kun ei ollut koulua. Yht´äkkiä olinkin lomalla. Odotin, että olisin tullut flunssaan tmv. kun stressi laukesi mutta enpä tullut :). Neljän vuoden paineet laukes...  Huhhuh.

20.5 pyörittii kirppareil kummisedän kaa. Käytii syömäs myös Kärkkäisen uudessa fresh!burgerissa. Ihan ok paikka. 20.5 oli jo aikasta varmaa, että pääsen kesäreissuun mukaan :)

Koko kevät ja kesä tuli ihan yht´äkkiä. Yks päivä vaan älysin, että hetkinen... mun pihalla kukkii kukkia ja omenapuut.

22.5 oli tuon mun tärkimyksen 5v synttärit. Knipin <3 On se vaan sellainen kissa. Erittäin persoonallinen ja huominonkipeä... Ahne ku mikä. Välillä, okei aika usein tosi rasittava :D. Mutta silti rakkainta <3 Synttärisankari tuli herättää aamusta.

Siinäpä sankari itse ja Meeritiuksestakin kuvaa <3.

23.5 Lähettii laivalle :D. Kummit, minä ja meijän ystävä. Mentii autol Helsinkii, ratikalla keskustaan. Käytiin syömässä missäs muussa ku Sky expressissä? :D. "Kahvit" juotii arnoldsissa.
Oon aina ollu terve lapsi :D. Menin ikkunalaudalle. Oon laivalla lapsena oikeesti nukkunu ikkunalaudalla laivalla, toisenlaisella tosin. Ku halusin :P. 

Mentii Baltic Queenilla Tallinaan. Oli hieno sää...

 Laival kierreltii, naurettii, höpöteltii... Juotii kummisedän kaa kirsikkaolut puoliks, oli nannaa :) :P. Join elämäni ekan mojitonkin, omnomnom. Plus mun vakion. Oli hyvää. Ei siin illas kummempii. Hauskaa jokatapauksessa oli :D. 



 Aamulla ulos laivasta ja tavarat säilöön, meinaan tultiin pikalaivalla takas jotta saatiin olla pidempään maissa. Pyörähdettii siin satamanlähel kaupois ja sit bussilla rocca al mareen. En muista, että mää olisin ostanu sielt mitää... Eiku sorry. Ostin prismasta muutaman kynsilakan ja karkkia. Lelukaupas päästii ajaa autoa xD.

Syömäs käytiin little indiassa. En muista mikä mul oli ruokana, mutta hyvää oli :P. Ennen laivaan menoa käytiin viel ostaa viinit yms. Hesel kahvil/pirtelöil...Sen jälkee takas Suomeen. Kiva reissu oli :). <3


Ja sellasia :). Olishaa tosta toukokuusta vieläki kerrottavaa, mut ei jaksa kirjoitella ny enempää. 

Huomenna alkaa työt kunnolla... Toivon, että jaksan. Ahdistaa :/. 

Kivaa loppukesää <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti