25.3.2013

Alku aina hankalaa...

Heippa ihanuudet :).
Vihdoin ja viimein se on tässä, oma blogi. On sitä aikaisemminkin tullut kirjoitettua, mutta ikinä ei näin julkisesti ja avoimesti. Päivällä pää oli täynnä ajatuksia millä sanoin aloittaisin tämän blogin, mutta arvatkaa löytyykö niitä sanoja enää?? Ei tietenkään...

Voisin tietty kertoa jotain pientä itsestäni. Eli tosiaan olen 21 vuotias tyttö/nainen. Asustelen pienellä paikkakunnalla päijät-hämeessä. Kaksiossa kahden kissan ja yhden koiran kanssa :).
Rakastan eläimiä yli kaiken, joten varmana tulen kirjoittamaan eläimistä paljon, sekä eläinten oikeuksista ja suojelusta jopa hermostumiseen asti. Opiskelen eläintenhoitajaksi ja touhotan luonnollisesti päivittän omien lemmikkieni kanssa, joten tekstiä elukoista tulee ja kuvia myös.
Olen innostunut viime aikoina valokuvaamisesta, kerään sillä tavoin muistoja... Yritän laittaa kuvia teidänkin iloksenne (taikka kiusaksenne ;) ) tänne näin. Onhan se mukavempi lukea tekstiä jota on höystetty kuvilla vai mitä?

Tulen kirjoittamaan siis yksinkertaisesti elämästäni, ajatuksistani, tunteistani jne. Joskus vain hehkutan onnea, jos siltä tuntuu, joskus kerron asiosita joita olen ostanut... Oon löytänyt itsestäni shoppailua rakastavan ihmisen vaikka ennen luulin että en kestä kaupoissa kiertelyä :D. Materialismionnellisuus ei ole niin tuomittavaa kuin luulin ;). Olen tällä hetkellä aivan äärettömän onnellinen ja positiivinen! Nautin vain kaikesta :). 
Mutta koska olen ihminen omistan myös negatiivisia tunteita, surua, tuskaa, ahdistusta, pelkoa. En jaksa salailla myöskään niitä tunteita, vaan haluan käsitellä ne tunteet ja jatkaa elämää. Tulen siis kirjoittamaan myös ahdistuksista ja suruistani tänne.

Mut anyway haluan kertoa teille viime viikonlopustani, joka oli muuten aivan mahtava!
Olin kutsunut kavereita tänne leffa iltaa viettämään ja siivosin ja järjestin koko kämpän edellisellä viikolla. Mun kotona ei ikinä ole ollut niin siistiä kuin silloin. Olin niin ylpeä itsestäni ja tyytyväinen itseeni :).
Leivoin kavereilleni myös valkosuklaamustikkamuffinsseja, sekä sadonkorjuupiirakan ja raahasin kaikenmaailman syömistä kaupasta. Vain parasta kavereilleni.
Perjantaina tuli yksi ihana ystävä, jonka kanssa oli tosi ihanaa, sekä hauskaa kuten aina :).
Lauantaina tuli kaksi muuta. Katsottiin kolme leffaa, Uneton seatlessa, bruce taivaanlahja, sekä road trip. Ihan hyviä leffoja kaikki.

Ennen en tykännyt elokuvista, mun mielestä ne oli vain tylsiä, ajanhukkaa. Mutta jossain välissä ymmärsin, että hetkinen... elokuvathan voi olla tosi hauskoja, viihdyttäviä ja mielenkiintoisia. Niistä voi oikeasti herätä ajatuksia tai sitten niillä voi vaan nollata aivot.

Joka tapauksessa ilta oli aivan mahtava!! Aamulla sitten kuunneltiin radiota, syötiin kunnon aamupala ja juteltiin. Oli tosi ihanaa ja rentoa, nauratti. Musta on aivan ihanaa saada hemmotella ihmisiä ja järjestää kaikkea kivaa kavereille.

Tiistai iltana mun rakkaat kummini tulivat matkalta. Kummit on mulle todella tärkeitä ihmisiä<3 En voi edes sanoin kuvailla. Oon kiitoliinen kaikista ihmisistä joita mulla on ympärilläni :). Tähän maailmaan tarvitaan enemmän kiitollisuutta, arvostusta. 
Kummit toi mulle reissustaan aivan ihanan, mun tyylisen mekon/paidan, pöllö servettejä (rakastan kaikkea pöllö/lintu tavaraa), erilaisia purukumeja, korvakoruja (rakastan lävistyksiä ja koruja), lintupatalaput (tykkään myös laittaa ruokaa :) ) :). 

Keskiviikkona suuntasin sitten terapiaan. Terapia meni hyvin ja näin sattumalta ystävääni kaupungilla<3 Mun piti mennä clash olssonille ostamaan makuuhuoneen lamppuun polttimoa, mutta jotenkin eksyin kauppakeskus Triion glitter kauppaan. Korut on ihania. Olisin voinut ostaa puoli kauppaa tyhjäksi, mutta päädyin ostamaan vain pöllö kaulakorun.
Pyörin eri kaupoissa triossa ja haaveilin vaan niistä kaikista tavaroistaj ylipäätään tulevaisuudesta. Unelmointi tekee hyvää ihmisille. Kävelin ihan euforiisessa olotilassa pitkin niitä kauppoja, hymyilin kuin joku idiootti.
Ostin anttilasta punaiset tennarit yhdellä eurolla! Niissä on vähän likaa kärjessä, mutta mitä sen on väliä? Lähtöhinta oli 24,90e. Kengät on ihania. Lopulta pääsin ostamaan ne polttimotkin ;).

Torstaina oli sitten koulua. Mulla on hyväksilukuja sen verran paljon, että koulua on vain torstaisin. Mulla on oikeasti unelma-ala opiskeltavana, kiva koulu, kivat opet ja aivan ihania luokkalaisia! Jokin silti tökkii koulussa :/. Mutta en edes tiedä mikä! Haluan käydä koulun kunnialla loppuun, haluan eläintenhoitajaksi ja haluan tehdä töitä, mutta jokin tökkii... Mut kyl mä kouluni käyn! Käyn sen vaikka mikä ois!

Perjantaina sitten istuinkin melkein koko päivän vakiokahvilassani. Leikkasin lehdistä kivoja kuvia ja tekstejä, jotka aion laittaa makuuhuoneeni oviin kiinni. Ne ovat muutenkin täynnä kuvia asiosita joista pidän/unelmoin, sekä myös hyviä muistoja. Juttelin paljon ihmisten kanssa. Kävin myös ystävälläni, hän myi minulle kaksi paitaa (mut taisivat jäädä kummeilleni) ja aivan valtavan määrän laadukkaita taiteilijatarvikkeita! Pääsen pitkästä aikaa maalailemaan :). Tää maalaustauko on kestänyt jo aivan liian pitkään, mut pian se päättyy... 

Lauantai menikin sitten vain ollessa, mutta välillä on hyvä vain olla ja nauttia olemisesta.

Tänään sunnuntaina suuntasin kummien kanssa kärkkäisen sikapäiville. Ostin elämäni ensimmäisen monster high nuken. Ne on erikoisia. Haluisin kerätä kaikki ne, mutta kun ne nuket on niin pirun kalliita :/. Ostin myös seitsemät housut, karkkia, puu naulakon, kolme kynsilakkaa (ostin muuten torstainakin kynsilakkoja), ruokaa kissoille ja koirille.
Käväistiin vielä citymarketissa josta ostin itselleni jäätelöä, sekä liitulakuja. Mun ruokavalio kun sattuu olemaan "hiukka erikoinen" eli jäätelöä, liitulakuja, lakritsia, salmiakkia, sinappia ja jonkun verran pähkinöitä. Joo, kyllä sillä elää, uskokaa pois. Vaikka paleltaa yms. Mutta lämmintä ruokaa en syö. Yh.  Maistelin muutes ensi kesän uutuusjäätelöä eli kaktus Jättistä, se oli ihan hyvää, mutta ei kovin erikoista. Lähinnä päärynäjäätelöä toffeella.

Näin pikaisesti myös "mummoani" eli kummitädin äitiä. Hän oli neulonut mulle sukat. Mun varpaita palelee aina, joten villasukat on jotain parhautta jalassa. Varpaat lämpeää edes vähäsen.

Mun ihana kymmenen vuotias pikkusiskokin tulee mulle jou viikonloppu touko-/kesäkuussa kylään<3 En malta odottaa, siitä tulee ihan mahtava viikonloppu :). 

Pää on niin täynnä ideoita ja mä olen niin täynnä elämää. Mutta jospa tästä pikku hiljaa lähtisi käyttämään vielä koiran ulkona ja unten maille.

Hyvää yötä maailma<3


Tässä ne "Mummoni" neulomat villasukat :). Koiran kuonokin näkyy vasemmalla ;)
Tänään sunnuntaina ostetut housut. 

Keskiviikkona Glitterista ostettu pöllö-kaulakoru.

Kummien tuliaisia matkoilta.

Viime viikonlopun (16.3-17.3.2013) elokuvat.

Leffaillan tarjoilut. 

Kissani Liitu<3

Kissani Meeri<3
Leffaillan jälkeinen aamupala.


Mun ruokavalioni suurin osa eli jäätelö. Ensi kesän uutuusmaku eli Jättis Kaktus.

4 kommenttia:

  1. awww,ihana ihana ihana pitkä teksti. Kumpa iteki saisin kirjotettua pitkiä juttuja c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Shinju<3 Ei aina tarvii tehdä metripostausta vaikka sitä itse näköjään (ainakin näin alkuun) harrastankin ;)

      Poista
  2. Hywää ja mielenkiintoista tekstiä! :) Liitu ja Meeri ovat ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sonja :). Kyllä, Liitu ja Meeri ovat ihania<3 Mutta osaavat olla myös tuholaisia >:)

      Poista