31.3.2013

Maaliskuun vika

Moikka taasen.

Yöllä sitä sitten siirryttiin kesäaikaan koko suomi. En tiedä yhtään ihmistä joka tykkäisi tästä kellojen muuttelusta, ainakin itse menee yhdestäkin tunnista rytmi vähän sekaisin. Ehkäpä tähän kesäaikaan tottuu taasen ja hei se on KESÄaika... Linnut laulaa, ilma lämpenee, asfaltti näkyy, rapaa tulee sisälle, lumet sulaa, karvaa lähtee eläimistä, pöly leijuu huoneissa... :)

Aamulenkin jälkeen alettiin kummisedän kanssa vähän taas raivailemaan kämppää ja taas löytyi vaikka mitä mun tavaroita :D. Löytyi penaali joka oli täynnä erilaisia kyniä, lähinnä stabiloita yms. Siinä penaalissa oli huulirasva... Se on varmaan aika vanha, mutta oli onneksi käyttökelpoinen sillä olen ollut ilman huulirasvaa viime keskiviikosta lähtien ja huulet kuivuu päähän. Huulirasva addiktio ;P. 
Löytyi myös muutamia mun vanhoja lukio aikaisia koulukirjoja, sekä muutama muu kirja löytyi. Yksi lempikirjani eli Deborah Spungenin kirjoittama Nancy löytyi. Olen lukenut senkin kirjan varmaan yli 3 kertaa, mutta kyllä mä sen vielä muutaman kerran aion lukea. Aivan ihana kirja jotenkin... Löysin myös jonkun Timothy Findleyn?? kirjoittaman kirjan "Ikuisen hämärän vaeltaja", toissa kesänä luin kyseisen kirjan ja kirja oli sen verta hyvä, että haluan lukea sen ainakin toistamiseen :). Löytyi myös joku Gooshebumps kirja... Niitä luin lähinnä ala-asteella, mutta taidanpa tuotakin kirjaa vilkaista sitten, kun ehdin. Kun ehdin... Oon jotenkin turhan kiireinen olevinani ;D. Mut kun on niiin paljon kaikenmaailman ideoita ja tekemistä. Sekä tietty pitää hoitaa velvoitteensakkin... Yritän vielä ehtiä näkemään ystäviäni jossain välissä :). Tuntuu, että "koko" ajan joku on kysymässä "Milloin voitais nähä?". En valita, vaan se on kivaa kun kysytään toki :). Yritän järjestää aikaani ystävilleni kyllä, koska ystävät on erittäin tärkeitä mulle. En ole unohtanut teitä, enkä unohda <3

Löytyipä tossa raivatetssa myös pussilakana setti, jonka kummit on mulle joskus ostaneet :). Niin ja paljon mun piirrustuksia, jotka käskin heittämään samantien roskiin... Oon ihan surkee piirtäjä, mut tykkään piirrustaa niin piirrän kuitenkin. Joskus se piirrustus yllättäen onnistuukin :)

Mietiskelin tässä löytyikö tossa siivotessa muuta, mutta eipä kait sitä sen ihmeempiä mun tavaroita löytynyt.

Koirien kanssa käytiin taasen lenkillä siinä auringossa ja siellähän pystyy menemään jo aikasta kevyissä vaatteissa ilman palelua.

Lähdettiin ABC-asemalle "kahville" mummon ja kummien kanssa. Mä otin Liptonin mansikka teetä, joka oli muuten hyvää. Mummo oli ostanut mulle fazerin puputytön suklaamunan. Söin siitä ehkä 1/4 osan suklaasta... Ja sieltä lelukotelosta tuli sitten lyijykynänpäähän tarkoitettu "koriste" sammakko. Hauska :D. 
Höpöteltiin siinä kaikenlaista. Ihmeen selkeällä päällä mummo oli, se kun yleensä tuppaa sekoilemaan aika pahasti... Tosin kyllä se nytkin puhui hampurilaisesta vaikka tarkoitti aurinkolaseja :D. Mummo lupasi olla kertomatta mun asioista mitään mun äidille ja todellakin toivon, että osaa olla hiljaa. 

Käytiin abc marketissa, josta ostin kaksi jugurttia. Mummo osti mulle sitten kindermunankin. 
Hain Heseltä sitten pehmispyörteen. Hintaa oli 2 euroa. Pehmispyörteeseen on useampia makuvaihtoehtoja, mutta ne ei olleet missään esillä vaan piti kysyä o_O. Mä otin kinuski-nougat pehmispyörteen. Oli muuten hyvää, vaikka sainkin huonon olon siitä. Mä sain idean siinä, kun jäätelön seassa tuntuu menevän vähän mikä vaan alas niin musersin sen kindermunan suklaat siihen jäätelön sekaan :D. Kindermunasta tuli mulle ralliauto, bröööööömbröööm... :P

Suunnattiin kotiin ja lenkille taasen... Jossain välissä mummo kerkesi tunkea mulle toisenkin kindermunan, suklaan annoin taasen kummeille, mutta yllätyksen pidin itse. Eli Paavo Pesusienen ton Patrickin? Hassu olio.

Eipä tässä kauheasti oo muuta tänään tehty... Ai niin kyllä mä olin kummisedän kanssa tyynysotaa :D ja sitten löin vahingossa "silmän mustaksi" kummisedältä ja kummisetä yritti "tukehduttaa" mut tyynyllä :´D ja oltiin jossain välissä ulkona myös lumisotaa, että joo...
Vähän huumoria, iloa ja lapsenmielisyyttä kehiin ihmiset!! 

Nyt katsomaan The Addams family 2:sta. Vaikka yleensä leffojen jatko-osat on huonoja tai ainakin huonompia, mutta pitäähän ne nyt kerran ainakin katsoa... yleensä. 

Niin ja loppuun toki (turhia) kuvia tältä päivältä :).

Timothy Findleyn ikuisen hämärän vaeltaja
Deporah Spungenin Nancy
Kummien mulle joskus ostama pussilakansetti :)
Tän vuoden eka suklaamuna...
...Ja puputytön munasta löytynyt Sammakko :D

Kinderi...
Mun ralliauto ;P

Pehmispyörre...
Pehmispyörre johon on murusteltu kindermuna...






Ja toisesta kindermunasta löytynyt Patrick :D


Ruokapäiväkirja
31.3.2013
Klo 12.30 N. 50 grammaa Valkosuklaajugurtti cashew pähkinöitä.
Klo 15.30 1/4 suklaamunasta
klo 17.00 Pehmispyörre + kindermuna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti