30.3.2013

Laiska lauantai

Tereve... :)

Eilen tuli mentyä nukkumaan jo ennen kymmentä ja nukuinpa sitten yli kellon ympäri. Kömmin ylös sängystä vasta kello 12.00 aikoihin. Olin aivan tööt. En ymmärrä miten sitä väsyttikin niin paljon. Toisaalta välillä on ihan hyvä vain nukkua.
Kävin koiran kanssa lenkillä siinä ja sain taas todeta sen, että kevät tulee :). Kuinkakohan monta kertaa ajattelin tuonkin toistaa? Noh ilmeisesti aika monta kertaa.
Join aamupalaksi rainbowin pikakahvia maidolla. Oli yllättävän hyvää kahvia, söin myös noin 1dl appelsiinijugurttia aamupalaksi.
Kummisetä siivoili siinä... Hän löysi punaisen ruutukuvioisen gina tricotin mekon, jonka hän ja kummitäti ovat ostaneet mulle jostain kirpputorilta joskus :). Enpä ollut koskaan nähnyt kyseistä mekkoa, mutta se oli mun mieleeni tosi paljon. Myös mun tuttipulloja löytyi taas lisää, kohta ne on varmaan kaikki kasassa. Lasken mun tuttipullot, sekä kuvaan ne sitten jossain välissä :). Varmaankin ensi viikolla, jos ehdin.

"Uuden" mekon innostamana käväisin suihkussa ja heitin mekon päälleni. Mekko on kuulema minun tyyliseni (tykkään itsekkin) ja näytän karjakolta tai siltä, että oon menossa lypsylle :D. Mut siis persoonallinen kuitenkin.

Lähdettiin kummien kanssa palauttamaan pullot ja kyllähän niistä ihan kivasti rahaa tuli, meinaan 44,85 euroa. Kyllä siinä pari ostoskärryllistä pulloja taasen oli. Citymarketissa on itsepalvelu kahvio, eli koneeseen laitetaan 1 euro ja sillä saa ottaa laitteesta kahvin, sekä tällä hetkellä vielä päivän pullan. Otin kahvin ja tottakai otin sen siihen euroon kuuluvan pullan. Se oli vanilijatäytepulla, maistoin sitä kyllä ihan vähän... mutta kuten voitte arvata niin en sitä syönyt vaan "syötin" sen pullan kummeilleni. Kierreltiin siinä kaupassa ja ostin atrian kreikkalaisen lätkäpizzan. Taitaa olla ainoa lätkäpizza joka kasvissyöjälle nykyään käy o_O. Ne lätkäpizzat on nykyään ihan järkyttävän kalliita, mutta tää oli nyt -30% tarjouksessa ja maksoi sen 0,80e. 
Ajattelin, että leikkaan ton pizzan varmaankin 12 palaan ja koitan syödä pikku hiljaa pala kerrallaan, kylmänä tottakai. Meinasin ostaa pari jugurttipurkkiakin, appelsiini tai vaikkapa kahvi jugurttia, mutta citymarketissa ne on ihan järkyttävän kalliita... Jopa kalliissa abc marketissa pikku jugurttipurkit on halvempia. 

Näin citymarketissa myös aivan ihanan pikkulapsen :). En halua omaa lasta, en tosiaan... Mutta haluaisin oman kummilapsen :)... tai jonkun pikku lapsen jota saisin hoitaa. Olisi niin ihanaa sylitellä jotain pikkuista tai leikkiä jonkun pikkuisen kanssa, lässyttää ja kaikkea :D. Omaa en halua siksi, että tiedän lasten hoidon olevan oikeasti koko päiväistä hommaa ja hyvin raskasta sellaista! Kunnioitan ja arvostan ihmisiä jotka oikeasti jaksaa jäädä kotiäideiksi/iseiksi. Ymmärrän todella hyvin, jos joku ei jaksa vanhemmuutta... Lapset osaa olla vaikeita/raskaita, mutta silti niin rakkaita :). Musta ei ainakaan olisi vanhemmaksi.

Nyt istun tässä ja kirjoitan tätä. Kohta puoleen aletaan katselemaan jotain elokuvaa taikka jotain tv-sarjaa tallenteelta. Ihan kivaa vain olla välillä, nollata aivot :). Mutta koska en ole tänään tehnyt mielestäni mitään järkevää (kuten siivonnut tai laittanut ruokaa) tunnen oloni hyvinhyvin laiskaksi! Mutta enhän mä oikeasti ole laiska? Vai olenko? En tiedä, tuntuu siltä että olen laiska. Saan huonon omantunnon jos vain olen yhden päivän tekemättä mitään järkevää... (Tottakai lemmikit on ruokittu, lenkitetty yms. ja hoidetaan vielä lisääkin tänään) 
Mutta oon nyt vaan yrittänyt vakuuttaa itselleni, että aina ei tarvitse olla tekemässä jotain ja mulla on oikeus vain olla joskus. Oikeus vain nauttia olemisesta. Joskus on myös järkevää tavallaan pysähtyä, eikä joka ikinen päivä voi olla sellainen energiapakkaus kun mä tuppaan nykyään olemaan :D.

Mietin, että haluan tehdä jossain välissä postauksen johon kirjoitan 100 asiaa josta tykkään/pidän, jopa rakastan... Mutta teenkin senkin myöhemmin. Mutta haluan ajatella positiivisesti, elämä on paljon kivempaa kun ajattelee asioita positiivisesti ja edes yrittää etsiä elämästä niitä hyviä puolia... Tottakai muakin vituttaa yms. joskus suunnattomasti... Mutta turhaa sitä vitutusta yms. on ruokkia sen enempää. Tottakai negatiivisista asioista saa ja pitää puhua, mutta ei ole mitään järkeä jäädä pyörimään johonkin itsesääliin ja vitutukseen kovin pitkäksi aikaa. Niistä negatiivisista asioista puheenollen se navettaviikko... Ei se enää niin paljoa ahdista :), kuten ei koulu muutenkaan :). Oon suunitellut mitä kaikkea otan mukaan navettaviikolle ja mitä kaikkea teen silloin vapaa-aikanani navettaviikolla. Yritän ajatella vain positiivisesti. Mä selviän. Musta tulee eläintenhoitaja, aion todellakin käydä kouluni loppuun, vaikka siihen menisikin vähän pidempi aika kuin muilla. Mut onhan mulla koko elämä aikaa ;).

Nyt taasen pari kuvaa loppuun tältä päivältä. Ja sitten leffan pariin ;). Ja leffana on The Addams family.

Ainoa kasvissyöjälle sopiva lätkäpizza

Kahviaa :)

Palautettavat pullot. Onhan niitä vähän :D

Osa kummien ostamaa mekkoa, helmaa lähinnä...
Ruokapäiväkirja
30.3.2013
Klo 12.30 1dl appelsiinijugurttia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti