10.7.2013

Kesätöitä

Huomentapäivää.

Nyt ollaan jo vähän paremmilla fiiliksillä :).
Toissapäivänä alkoi ne työt. Aluksi pomo oli mun kanssa ja kerrattiin iltahommat. Sen jälkeen jäinkin yksin. Tein kassakoneen kanssa tasan yhden virheen, jonka sain korjattua saman tien... Eli se meni ihan jees :). Eikä oo vaikea käyttää sitä kortinlukija laitettakaan, vaikkakin harva tuolla kahvilassa kortilla maksaa.
Illalla mun vuoro loppui virallisesti 19.15, mutta mulla venähti johonkin 19.40 asti. Kassan laskeminen oli vähän hakusessa. Ja muutenkin sitä hommaa on yllättävän paljon illasta. 
Pyöräilin kotia, lenkitin koiria ja painuin pehkuihin oikeastaan samantien, koska tiistaina mulla oli aamuvuoro. Menin kello 6.00 töihin. Aloitin tekemään aamuvuoron hommia listan mukaan ja ne oli oikeasti paljon helpompi tehdä. Tai yhtä helpot ne iltahommatkin olisi joo, mutta se kassan lasku + paikan sulkeminen, kun stressaan sitä että tulihan kaikki nyt tehtyä. Eikä musta oo kiva mennä imuroimaan tai moppaamaan asiakkaiden keskelle.
Asiakkaat tuolla. Siellä on oikeastaan vain vakioasiakkaita, jonka olen huomannut tässä kahdessa päivässä. Aika noh öö... omissa porukoissa viihtyvää tyyppiä siellä.
Pääosin miehiä. 
Hassua jotenkin, kun on yksin töissä ja just sillä hetkellä on vastuussa siitä kahvilasta. 
Jos tiedätte netissä sellaisen pelin, jossa on pingviini joka perustaa kahvilan ja on töissä siellä... Niin mulla on sellai olo välillä, että oon se pingviini. Tossa linkki siihen peliin
Pingviini peli :D 

Eipä kait siinä töissä sen kummallisempia. On vaan tottunut aikaisemmin olemaan töissä vakiokahvilassaan nii-in... tottunut vähän erilaisiin asiakkaisiin. 
 Tässä kahvilassa soi muuten radio koko ajan. Tykkän kyllä, että se soi. Saapahan vähän virtaa noista kappaleista :). Mutta loppujen lopuksi todella moni radiokanava tuntuu olevan aikamoista paskaa... Joko ne soittaa huonoa musiikkia, liikaa mainoksia, huonot juontajat taikka samat kappaleet vuodesta ja päivästä toiseen. Pakko sanoa, että J.Karjalaisella kun on se uusi biisi se joku "mennyt mies"? Niin siinä lauletaan "Sä tunsit mut aiemmin Markkuna" Mä kuulen sen joka ikinen kerta "Sä tunsit mut aiemmin narttuna" :D. Inhoan muuten J.Karjalaista. Se inisee.
Ja se Erinin uusi biisi se jossa lauleskellaan siitä miehestä ja tekoripsistä sun muista... Se jää päähän vaikka inhoan sitäkin kappaletta. Mulle tulee mieleen, että sitä laulaa joku nainen joka on a. mustasukkainen miehestään ja kateellinen/katkera siitä että häntä ei huomioida yhtä paljon kuin hänen miestään :D.

Eilen töiden jälkeen en ilmeiseti ollut juonut tarpeeksi kahvia, kun istuin vakiokahvilassani jonkun aikaa :D... pari tuntia. Näin kadulla sattumoisin tätini... pari sanaa vaihdettiin.
Kävinpäs vihdoin ja viimein kampaajani luona :P. Maanantaina on aika sinne. Ostin nyt jo klipsipidennykset hiuksiini. Liimata ei mun hiuslaadulla kannata pidennyksiä.

Kuvia en oo ees ottanut, kun ei oo ollut oikein mitään otettavaa.

Taidanpa nykäistä aamuteeni ja lähteä fillaroimaan töihin :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti