18.7.2013

Mun pää ei toimi

Oon kirjoittanut viimeksi kahdeksan päivää sitten. Halua kirjoittaa on ollut paljonkin, mutta aivan väärällä hetkellä. En ole ollut koneen ääressä, eikä muutenkaan ole ollut aikaa kirjoittaa ajatuksiaan/mietteitään ylös. Niitä meinaan on paljon, mutta just silloin kun en voi kirjoittaa niitä ylös :/. Kattoo muistanko mä yhtään mitään mistään :D.

Kesätöitä olen tosiaan tehnyt tuossa kahvilassa. Alku oli vähän sellaista, että en oikein viihtynyt. Sen asiakaskunnan takia. Nyt olen kuitenkin alkanut viihtyä tuolla työpaikassani :). On ne asiakkaatkin mukavia, ovat alkaneet jutella mun kanssa. Ehkä ne oli vaan ujoja?

Hassua, kun olen töissä yksinäni ne mun vuorot ja laitan sen kahvilan kiinni (oon yleensä illassa). Vaikka pomo ja muitakin ihmisiä on yhden soiton päässä niin silti olen vastuussa kahvilasta sen vuoroni ajan. Yleensähän inhoan vastuuta, mutta tää vastuu tuntuu jostain kumman syystä hyvälle :). Muhun luotetaan. Tiedän, että musta ei ole ikinä yrittäjäksi, ihan liian vaativaa hommaa. Mutta olisi musta silti ihana omistaa se oma kahvilakin.

Oon pääosin pyöräillyt töihin ja takaisin. Ihme kyllä olen säästynyt rasitusmigreeniltä vaikka lujaa ajankin. On tuo pyöräilykin näköjään ihan ok, vaikka en lempihommakseni sitä nimeäkkään.

Perjantaina jäin hereille ja yöllä lähdinkin lehtiä jakamaan. Oli lauantai aamuna jalat ihan muussia :D. Aamupalaksi vedin litran jäätelöä. Jonka jälkeen lähdettiin kummien kanssa ajamaan kohti Vääksyä. Hain sieltä takin.

Ajeltiin Vääksystä Lahteen. Käväistiin Kärkkäisellä. Ostin "croksit" eli evertonin kumikengät :D. Pinkit tottakai. Shamppoota, hoitoainetta, käsidesi ja noin 2kg karkkia :D. Noi on vaarallisia noi irtokarkki tarjoukset.

Kierreltiin kirppareita. Ostin sieltä kissoileni isomman kuljetuskopan. Ei se maksanut kuin 10e ja on ihan uudenveroinen. Se koppa tosin lähti jo lainaan, kun ystävä ostaa koiranpennun niin kuljettaa siinä sitten sen kotiinsa :). 
Ostin myös kolmella eurolla talvitakin. Kontti kirppiksellä on sellainen "romupöytä" jossa on kaikenmaailman rompetta myytävänä kilohinnoilla. Kummitäti löysi sieltä mulle valion lehmä heijastimen, halusin sen... joten piti etsiä lisää tavaraa siitä romupöydästä, 100 grammaa on se pienin määrä mitä ne myy. 
Tuli otettua sitten toinen heijastin, nalle puhin pöllö pehmolelu, lisko pehmolelu ja sellai kissa pehmo. 
Kuvia en nyt taas oo ottanut, ei oo ees kameraa mukana ja en mä nyt tiiä onko mulla tässä kauheesti ollut kuvattavaa.

Citymarketissa ja Prismassa tuli pyörähdettyä, kuten myös gigantissa. 
Kummisedän äidin telkkaria hakemassa... jota ei ollut gigantissa vaikka piti olla. Eka yrittivät saada ostamaan kalliiman telkan, joka lopulta tuli "hyvityksenä" hukkuneesta telkkarista. Gigantti oli tätä ennen hukannut pakastimen joka oli varattu :D. Että näin. Oikeesti toi tv juttu meni vielä monimutkaisemmin, mutta en muista tarkalleen miten, enkä ees jaksa selittää :D. 

Käytiin myös Triossa mäkkärissä ja siinä liikkeessä mihin mua ei ikinä saisi päästää! Eli punnitse ja säästä liikkeessa. Ostin sieltä jugurttipäällysteisiä cashew pähkinöitä. Sekä myös maustettuja cashew pähkinöitä. Oli wasabia, chiliä, bbq maustettua pähkinää ja muitakin varmaan. Hyviä ne oli. 
Ajeltiin takaisin Heinolaan, jossa melkeinpä samantien painuin nukkumaan. Olin valvonut putkeen 33 tuntia. Alkoi olemaan jo aikasta väsynyt olo. Äänet kuului kaukaisina ja jotenkin huterutti :D. Siis oli hutera olo. 

Sunnuntaista ei mitään hajua mitä oon silloin tehnyt... öö. Ei oo oikeesti mitään käsitystä. Ehkä se ei oo vakavaa tai ehkä en tehnyt mitään mainitsemisen arvoista sunnuntaina.

Maanantaina oli kampaaja vihdoinkin :). Oon kyllä tyytyväinen näihin hiuksiin, mut meni kyl hetki ennen kuin tottui taas tälläisiin hiuksiin. Yritän kuvaa laitella jossain välissä. 
Töitä tein myös maanantaina ja tiistaina. 

Keskiviikko eli eilinen oli vapaa päivä, jonka vietin myös kahvilassa :D. Tällä kertaa vakiokahvilassa ystävien kanssa. Väittävät että urkin liikesalaisuuksia :D. Pyh. 

Torstai... Ei kai tässä mitään. Ei mitään sen kummempia suunitelmia.

Oon miettinyt sitä, kun pitäisi elää hetkessä ja silti katsoa tulevaan. Että kumpaa tässä nyt pitäis tehdä? Välillä musta tuntuu, että se nykyhetki on vaan ihan liian ahdistava kestää ja välillä tuntuu, että se tulevaisuus on ihan liian ahdistava. Toisaalta mä en nää mitään syytä sille, että mun pitäis lopettaa unelmointi... Koska mä haluan toteuttaa mun unelmat. 
Enkä nää mitään syytä tavallaan sille miksi en vois elää hetkessä? Mulla on jo paljon asioita... Oon selvinnyt jo vaikka mistä ja saanut vaikka mitä. 

Dippidippidii. En minä tiivä. 

Ehkä seuraava postaus on jo vähän järkevämpi... tai sit ei :D. Mun pää ei vaan toimi nyt millään muotoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti