1.7.2013

Ensimmäinen seitsemättä

Hyvää alkavaa heinäkuuta :)

Kesäkuu, kuten kaikki muutkin kuukaudet viime aikona vierähti nopeasti.
Mitä mä edes tein kesäkuussa? En mitään ja silti tein kaikkea mahdollista, sekä olin menossa vaikka missä! 
Kesäkuun viimeisenä lauantaina, eli viime lauantaina olin menossa aamusta iltaan. Aamulla hyppäsin kummisetäni kanssa autoon, jolla ajelimme Helsinkiin. Matkalla pyähdyttiin ikean aamupalalle. Se on nyt kesäisin vain 0,50e joka on todellakin kohtuu hintainen hinta aamupalasta. Ikean aamupalaanhan kuuluu puuro + hillo, sämpylä, kananmuna, 1 siivu juustoa, 1 leikkele, rasvaa, kahvi ja appelsiinimehu. Mä söin puuroa ja hilloa, mutta hyi yök. Siinä puurossa oli semmosii ällöi kokkareita, joita sit ronkin siihen mun tarjottimelle :D. Ja hillossakin oli niit semmosii ihme limarihmoja :D. YÖK:
Mut kahvi oli ihan hyvää ja oli se puurokin ihan ok  kuitenkin :).
Ihme kahviholismi kehittyi tuolla koulussa kissa/koirahoitoviikolla. Pakko saada kahvia vähän väliä.
Matka jatkui sinne Helsinkiin, siellä oli se kämppä meillä, mutta se on nyt myyty joten tyhjensimme sitä kämppää... Tosin mä vaan lähinnä seisoin hölmönä vieressä ja yritin parhaani mukaan auttaa.
Vähän ennen puoltapäivää suuntasimme metrolle ja keskustaan. Senaatintorille, sieltä lähti Helsinki Pride kulkue :).  Porukkaa oli paljon, paljon paljon enemmän kuin viime vuotisessa Tampere Pridessä. Hyvä näin :). Paljon persoonallista ja värikästä sakkia. Rakastan värejä<3 Persoonallisesti pukeutuvat ihmiset on ainakin upea näky :). Täytyy kyllä myöntää, että olisin halunnut monen vaatteet itselleni, oli ne sen verta hienoja :D. Saahan niitä joo kaupoista, tietyistä kaupoista mutta ne maksaa ihan liikaa.
Joka tapauksessa porukkaa oli paljon. Ja musta on just ihana, kun ihmiset oli siellä rauhassa ja muutenkin sellaisina omina itsenään. 
Voisin täs alkaa saarnaa ja selittää siitä, että miten outoa ja typerää on, että vieläkin ihmiset tuijottaa eri tavalla pukeutuvia ihmisiä, erikoisesti pukeutuvia ihmisiä... Pitäiskö kaikkien olla toistensa kopioita ja hukkua massaan? Huvittavaa, jokainen haluaa olla yksilö, mutta silti ne ei voi olla sitä... koska ei muka "kelpaa" jos ei ole just tietynlaisia vaatteita yms.
Mulla ei ihan kovin usein ole erikoisia vaatteita... mun mielestä ainakaan. Silti usein joku saattaa tuijottaa mua :D. Ei mua häiritse, ihan jees saada huomiota. Ihmetyttää vaan, että missä tynnyreissä ihmiset elää? Miten on niin vaikeeta uskoa, että jokainen on erilainen, yksilö ja jokainen tykkää eri asioista?
Nii, seksuaalisuus taasen. Se ny on niin iso juttu, että mä en jaksa sitä tässä ruveta ruotimaan ja sitä on ruodittu ihan tarpeeks. Mietin vaan, että hassua miten ihmisiä ei katsota ihmisinä vaan sen mukaan, että minkä sukupuolisten ihmisten kanssa haluaa seurustella, ketä rakastaa ja kenen kanssa haluaa harrastaa seksiä. Joku ihmeen homofobia taitaa vaivata vieläkin vähän turhan monia. Joo-o kyl varmaa kaikki ihan täysheterotkin tuijottelee vastakkaista sukupuolta aina himokkaana ja näkee jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan vaan parittelukumppanina.. joo-o :D.
Tuskinpa.
Senaatintorilta marssittiin sitten sinne... no findlandia talon lähellä olevaan puistoon. En muista puiston nimeä. Siellä oli puistojuhla, joka jatkui kyllä iltaan asti. Mutta meillä ei ollut nyt aikaa jäädä ihan niin pitkäksi aikaa sinne. Pikkuisen seurailtiin siinä menoa ja kierreltiin muutamia kojuja läpi... Lähdettiin aika alkupuolella marssimaan kummisedän kanssa, marssittiin reilu puolituntia ja oltiin siellä puistojuhlassakin varmaan se puolisen tuntia... Kun lähdettiin pois päin oli marssijoita vieläkin liikenteessä, eli todelakin oli paljon marssijoita :). 
Uutisten mukaan noin 7500 marssijaa olisi ollut :).

Zombailtiin siitä metrolla takas kämpille. Tyhjennettiin nyt ihan lopullisesti se kämppä ja kamat pakattiin kyytiin. Ja sanon, että tavara ei todellakaan tee ihmistä onnelliseksi... Tai ehkä jotkut tekee... Vaik kyl mäkin kaikenmaailman tavaraa silti haluaisin ;D. Liika on liikaa kuiteskii.
Lähdettiin ajelemaan ja mä tyyliin nukuin/nuokuin koko matka. En tiedä miten väsyttikin niin paljon?? Pysähdyttiin mäntsälän juustoportissa. Maisteltiin juustoja, hyviä olivat :P. 
Ostin myös riisipuuron, joka oli muuten hyvää sellaisenaan.

ABC kivimaalla oli myö tauon paikka. Oli pakko saada KAHVIA<3. En ees ymmärrä miksi tota kahvia tekee mieli? Kun se ei edes piristä mua pätkän vertaa...

Kotiin (tai kummeille, ku mulla on monta kotia) päästyämme en tehnyt muuta kuin lenkitin koirat ja menin nukkumaan

Sunnuntaina... Lenkkeilin koirien kanssa, kävin citymarketissa kahvilla. Ostin taas jotain proteiinipirtelöitä, ne oli ihan hyviä. Tai se mansikka niistä. Yleensä noi proteiinipirtelöt on ihan hyviä, mutta noista Tehon proteiinipirtelöistä en oo tykännyt :/ Ne on liian paksuja, yök. Tosin valkosuklaavanilija on vielä maistamatta... Saattaahan se olla hyvää.

Lueskelin eilen myös Tess Gerritsenin kirjoittamaa kirjaa Taidonnäyte. Olen mielestäni lukenut tuon kirjan aikaisemmin, mutta mikäs siinä.. luetaan uudestaan. En tarkalleen muista mitä kirjassa tapahtui niin ihan hyvä lukee uudestaan :). Tess Gerritsenin kirjat on muutenkin tosi hyvä, suosittelen.

Nyt oli maanantai... Ehkä sitä muutaman tunnin päästä vois suunata vakiokahvilaansa näkemään ystäviä ja kavereita<3
 Pitää käväistä myös kesätyöpaikallaan katsomassa työvuorot.

Kuvaaminen on tosiaan jäänyt nyt vähän vähemmälle, en oikein tiedä miksi. Lisäksi nyt oon hukannut mun kameran jonnekkin kotiin :D. Olis kuvii tapetoinnista, ehkä elukoista, ehkä maisemia ja pari kuvaa tosta Pridestäkin löytyy puhelimesta... 
Pitää laitella niitä johonkin postaukseen sitten :)

Keskiviikosta pääsee taas pitkästä aikaa laivalle ja ruotsiin :). Toivon, että tulis rahaa vähän ennen sitä :D... Haluun rock o zoneen shoppailemaan, siel on erikoisia ja suomen hintoihin verrattuna halpoja vaatteita :). Tosin enpä edes tiedä päädytäänkö Tukholman keskustaan vaiko södermalmille, kiva paikka sekin :).

Hassu olo jotenkin. Kai mä oon aika tyytyväinen elämääni just nyt :).
Miettii, että mun suurin ongelma tuntuu tällä hetkellä olevan se, että milloin pääsen kampaajalle :D...
Jos toi olis yleensäkkin mun pahin ongelma niin olisin onnellinen<3. Vaik oon mä nytkin aika onnellinen :).

Olotilat saattaa muuttua kuitenkin sekunneissa, pakko koittaa vaa elää hetkessä :). Mennyttä ei saa takaisin, mennyttä ei voi muuttaa, mennyttä on turha murehtia. Tulevaisuus, siitä voi haaveilla, sitä voi suunitella... mutta silti se on edessäpäin eikä koskaan tiedä mitä tapahtuu. Tässä mä olen just nyt, nyt, nyt.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti