9.4.2013

"Mä käyn koko ajan kierroksilla"

Olen matkustanut tänään bussilla aikasta paljon. Sinne tänne. Ensin menin aamusta koululla käväisemään, josta lähdinkin jo reilun tunnin päästä bussilla kotiin. Kotona katit kyytiin ja sitten kahdella bussilla vein katit hoitoon. Jonka jälkeen taas kahdella bussilla kotiin.

Nyt on vihdoin ja viimein tavarat pakattuna navettaviikkoa varten. Tavaraa on oikeasti ihan liikaa, yllättävän paljon sitä tulee... 

Siivosin taas mun kämppää. Imurointi ja moppaus on mun mielestä kivaa, ei kuitenkaan niin kivaa että sitä joka päivä jaksaisin/haluaisin tehdä. Ongelmani siivoamisen suhteen on laiskuus... Jos en olisi näin laiska niin selviytyisin paljon nopeammin siivoamisesta. Koska on kaksi perussääntöä jolla selviäisi paljon nopeammin siivoamisesta. Ne on 1. Jokaisella tavaralla pitää olla oma paikka 2. Siivoa omat jäljet/sotkut samantien.

Mulla ei ole ihan kaikille tavaroille omaa paikkaansa vaan ne lojuu milloin missäkin... Enkä jaksa _samantien_ siivota omia sotkujani. Jos syön vaikka tikkujäätelön saattaa se tikku olla päivän parikin jossain sohvapöydällä tmv. lojumassa. Taikka sitten teekuppi, niitä löytyy mulla vähän joka huoneesta. Miksi edes otan aina uuden kupin? Tai jos kynä tippuu lattialle en nosta sitä samantien jos ei ole pakko... Otan mielummin uuden kynän :D. Hitsi oon laiska. 
Kun jaksaisin olla kotona yhtä tarkka, sekä ahkera kuin jossain koulussa tmv.

Vaikka navettaviikko ahdistaa, stressaa niin silti ihan hyvillä fiiliksillä olen sinne lähdössä. Uskon, että selviän ihan hyvin :). Musta on kuitenkin hienoa se, että mä oikeasti tiedän mistä se maito tulee ja muutenkin, kuinka moni pääsee työskentelemään lehmien kanssa? Sehän on kokemus :). Vapaa-aikaani tuolla "landella" odotan innolla... Pääsee kunnolla koiran kanssa lenkkeilemään, seikkailemaan metsiin ja jotenkin osaan ehkä rauhoittua paremmin, kun en ole kotona koko ajan häärimässä jotain taikka menossa joka suuntaan.

Musta tuntuu siltä, että en saa edes puettua sanoiksi mun hyvää oloa mikä mulla tänään on ollut, väsymyksestä & stressistä huolimatta. Tuntuu, että haluan tanssia, halata jokaista vastaantulijaa, hymyillä vaan :)

Haluan laittaa muutaman biisin tähän loppuun ja sit pari kuvaakin :). 

Ekana Anssi Kelan levoton tyttö... Aion ostaa Anssi Kelan uuden levyn heti kun mulla on varaa siihen. Oon kuunnellut Anssi Kelaa pikkutytöstä asti.

http://www.youtube.com/watch?v=_xkOIqemtVI

"Miksi säädät niin paljon, rauhotu vähän... Ei tartte tehdä mitään ihmeellistä."

Sitten Cheekin ja Sami Saaren Kyyneleet.

http://www.youtube.com/watch?v=tE7Ou0WkO-I

"Huomaan kun onnen kyyneleet takin kaulukseen putoaa... 
Haaveet voi toteutuu... 
Oon kiitollinen...
Kiitollinen, siunattu, onnellinen.
Matkannu tänne ohi ongelmien. Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken?"

Olavi Uusivirran On niin helppoo olla onnellinen

http://www.youtube.com/watch?v=7kwM_AXWnNw


"Heii  On niin helppoo olla onnellinen

Heii  Ja tyytyy siihen mitä on
Helppo olla vapaa kuvitella
että kaikkeen löytyy syy
Mut miten rakkaus
tai maailman synty selittyy

Mä voin suunnitella mun koko elämän
vaimon ja viran ja talonkin
Mut kaikki menee toisin
joku suunnittelee mua paremmin"


Narcoticin hukassa...

http://www.youtube.com/watch?v=dHiQvnZL_iI

"Nyt oon ottanu ne ensimmäiset askeleet
Ja kohti aikuisuutta vihdoin pääsen astelee
Ei ollu kasvaes roolimallii mitä seurata
Ja siks vasta nyt seison oman itseni herrana (i'm the man!)
..tai siltä tuntuu ainakin...¨


Mä olin hukassa kauan
Mut nykyään mä tallaan sitä polkuu mikä on annettu mulle
Ja nyt innoissani laulan
Koska haluun just sen saman fiiliksen antaa juuri sulle...


...Oppia rakastamaan, oppia arvostaan
Niit pieniä asioita joita vaan arki kattomaan saa
Jos uskoo tarpeeksi, kai se muuttuu nopeesti
Yksi muuttuu moneksi ja taru muuttuu todeksi
Aika ottaa askel, saada jotain elämällä tehtyy
."





Jontte Valosaaren haastaja







"Mä käyn koko ajan kierroksilla"

On musta oikeasti kivaa, että energiaa on vaikka mihin. Välillä pitäis saada vaan nää ajatuksetkin hiljenemään ja vain olla, nukkua, levätä... Tai vaihtoehtoisesti pitäisi saada vuorokauteen lisää tunteja, jotta voisin tehdä kaiken mitä haluan :). Nukkuminen on jees, silloin ei vaan voi oikein tehdä koko ajan jotain vaikka haluaisinkin :D.

Katit matkassa :)

Maisemaa bussin ikkunasta.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti